menu

Конкурси з обов'язковою присутністю


Реєстрація закінчена

IX Міжнародний фестиваль-конкурс народного мистецтва «Флояра» м. Одеса, Україна

Закрита Результати не готові
ПОЛОЖЕННЯ IX Міжнародного фестивалю-конкурсу народного мистецтва «Флояра» м. Одеса, Україна Конкурс відбудеться наживо та дистанційно у 2 тури: І тур – відбірковий (в межах навчального закладу, який направляє учасника(ів) на конкурс) ІІ тур – фінальний (наживо та за відео-записами) Термін проведення: 24-27 травня 2024 р. (наживо 25-26.05.2024р) Термін подачі заявок: НАЖИВО до 17. 05. 2024 р. включно!! ДИСТАНЦІЙНО до 23.05.2024р. включно!! Мета і основні завдання фестивалю: • відродження та популяризація народного мистецтва; • розвиток культури дитячої та юнацької творчості; • підвищення виконавської майстерності; • об'єднання керівників, викладачів та учасників для обміну професійною інформацією та досвідом роботи; • виявлення талановитих виконавців. Групові категорії учасників:  солісти;  дуети;  тріо;  квартети;  ансамблі;  оркестри;  хори. Вікові категорії: • дебют • I вікова категорія: 5 – 7 років; • II вікова категорія: 8 – 10 років; • III вікова категорія: 11 – 13 років; • IV вікова категорія: 14 – 15 років; • V вікова категорія: 16 - 17 роки; • VІ вікова категорія: 18 - 19 роки; • VIІ вікова категорія: 20 і старше; • VIІІ Мішана вікова категорія.  В колективі кожній віковій категорії допускається наявність до 30% учасників молодше або старше зазначених вікових рамок. Наприклад, у колективі беруть участь в номінації II вікової категорії може бути до 30% складу молодше 8 років або старше 10 років. Журі конкурсу: До складу журі входять провідні викладачі музичних навчальних закладів України, відомі виконавці, представники державних органів управління мистецькою освітою в Україні та міжнародні фахівці. Журі має право своїм рішенням:  присуджувати «Гран-Прі», присвоювати звання «Лауреат»;  не присуджувати окремі призові місця;  присуджувати кілька однакових місць у будь-якій віковій категорії;  члени журі, учні яких беруть участь у цьому фестивалі-конкурсі, в обговоренні та оцінюванні цих виступів конкурсантів участі не приймають;  рішення журі перегляду не підлягає. Тривалість звучання конкурсної програми:  I та ІІ вікова категорія – до 5 хв.;  III вікова категорія – до 7 хв.;  IV вікова категорія – до 12 хв.;  V- VIІІ вікова категорія – до 15 хв. УМОВИ УЧАСТІ: ♫ Для участі в конкурсній програмі заповнюється анкета-заявка на сайті конкурсу або надсилається на електронну адресу: floyara.odessa@gmail.com. ♫ Обов'язково вказуйте місто (населений пункт та область), номер відділення Нової Пошти, П.І.Б., телефон та електронну адресу одержувача. Ця інформація необхідна для відправки Ваших дипломів. Переконливе прохання – уважно перевіряйте правильність написання всієї інформації в анкеті! Всі дані з анкети переписуються у дипломи. ♫ Після оплати внеску на розрахунковий рахунок, обов’язково надішліть квитанцію про оплату на електронну адресу floyara.odessa@gmail.com. Термін подачі заявок: НАЖИВО до 17. 05. 2024 р. включно!! ДИСТАНЦІЙНО до 23.05.2024р. включно!! Пізніше зазначеної дати заявки прийматися не будуть. 28.05.2024 результати будуть виставлені на сайті інтернет-конкурсу https://uchora.com.ua Дипломи учасників (дистанційно) з результатами конкурсу, дипломи викладачам і концертмейстерам будуть надіслані Новою Поштою після 05.06.2024, на вказану в анкеті-заявці адресу НОВОЇ ПОШТИ або Е-MAIL (за рахунок одержувача). Вимоги до конкурсантів: Для участі в конкурсній програмі потрібно представити наживо або зробити відеозапис з виконанням одного чи двох різнохарактерних творів, композицій, виступів (твори можуть бути записані окремими відео, в різних місцях). Записаний відеоролик викладається на https://www.youtube.com, потім посилання додається у заяві на сайті або у анкеті: https://uchora.com.ua/. Квитанція або скріншот надсилається на електронну адресу конкурсу: floyara.odessa@gmail.com. Відеозапис повинен відповідати наступним вимогам:  У відеозаписі має бути чітко видно інструмент, обличчя та руки конкурсанта. Для колективів: повинно бути чітко видно усіх учасників виступу.  Наближення і віддалення камери, а також переривання запису під час зйомки або монтаж не допустимі, окрім відеокліпу!  БУДЬТЕ УВАЖНІ! Якщо відео змонтоване як кліп, то воно відноситься до номінації «Віртуальні проєкти»!  ДЛЯ ВОКАЛЬНОЇ НОМІНАЦІЇ (академ., естрадний вокал, ансамблі, хори) ОБОВ'ЯЗКОВЕ ВИКОННАННЯ ОДНОГО ТВОРУ НАРОДНОГО НАПРЯМУ!!! (Народна пісня, обробка або аранжування народної пісні тощо) Фестивальний благодійний внесок складає: Наживо: / Дистанційно:  солісти - 400 грн; / солісти - 200 грн;  дуети, тріо - 500 грн; / дуети, тріо - 250 грн;  квартет - 600 грн; / квартет - 300 грн;  малі форми - 600грн; / малі форми - 300грн;  ансамблі – 600 грн; / ансамблі – 300 грн;  хори - 800 грн; / хори - 400 грн;  оркестри та ін. кол. - 800 грн./ оркестри та ін. кол. - 400 грн. УВАГА!!! Система знижок: • Якщо соліст або колектив приймає участь в декількох номінаціях, то на другу та наступні номінації отримує знижку 20 %; • Діти з багатодітних сімей, дитячих будинків, діти-сироти, діти ВПО (які приймають участь сольно або у складі ансамблю малих форм: дуети, тріо, квартети) отримують знижку 30 % з обов’язковим пред’явленням підтверджуючих документів; • Діти з інвалідністю (які приймають участь сольно або у складі ансамблю малих форм: дуети, тріо, квартети) отримують знижку 50 % з обов’язковим пред’явленням підтверджуючих документів. • Для членів Української Хорової Асоціації діє знижка 10% на всі заявки. Благодійний внесок вноситься на розрахунковий рахунок: УКРАЇНСЬКА ХОРОВА АСОЦIАЦIЯ ГО Код отримувача: 42707158 IBAN: UA543052990000026006024907658 Наіменування Банка: АТ КБ "ПРИВАТБАНК" Номер карти: 5169 3305 3014 7906 Або карта ПУМБ-Банку: 5355 2800 1659 9340 (поповнення без коміссії). Обов’язкове призначення платежу: «благодійний внесок за ПІБ» Організаційні питання:  Організаційний комітет є органом управління конкурсу. Учасники зобов'язані виконувати всі інструкції організаційного комітету, конкурсні правила.  Своєю заявкою на участь конкурсанти висловлюють згоду з усіма умовами і регламентом конкурсу.  Конкурс не є комерційним заходом і здійснює свою діяльність шляхом отримання благодійних внесків, які спрямовуються на розвиток мистецтва України, організацію і проведення конкурсу, призовий фонд конкурсу та допомогу ЗСУ. Питання з проведення фестивалю-конкурсу надсилайте за адресою floyara.odessa@gmail.com. Телефон оргкомітету: Vodafon: +38 050 827 87 40 Рабочий час: будні з 10.00 до 18.00
Реєстрація закінчена

IV Міжнародний хоровий фестиваль «Вогонь Різдва»

Закрита Результати не готові
Департамент культури, міжнародного співробітництва та європейської інтеграції Одеської міської ради Комунальний заклад початкової спеціалізованої освіти «Мистецька школа № 15 ім. Т.І. Боєвої м. Одеси» Громадська організація «Українська хорова асоціація» IV Міжнародний хоровий фестиваль «Вогонь Різдва» м. Одеса, 23-24 грудня 2023 року Положення фестивалю - Наступне положення визначає порядок організації та проведення IV Міжнародного хорового фестивалю «Вогонь Різдва» - Засновники та художні керівники – Департамент культури, міжнародного співробітництва та європейської інтеграції Одеської міської ради, комунальний заклад початкової спеціалізованої освіти «Мистецька школа № 15 ім. Т.І. Боєвої м. Одеси» - Організатори фестивалю – Департамент культури, міжнародного співробітництва та європейської інтеграції Одеської міської ради, комунальний заклад початкової спеціалізованої освіти «Мистецька школа № 15 ім. Т.І. Боєвої м. Одеси», Громадська організація «Українська хорова асоціація» - Фестиваль проводиться з нагоди святкування Різдва Христового та присвячується збереженню та розвитку українських хорових традицій Мета та завдання фестивалю - Формування та підтримка у молодого покоління почуття духовності та збереження національних хорових традицій - Популяризація світових здобутків хорової музики як класичного, так і сучасного напрямку - Обмін досвідом та творчими досягненнями між учасниками фестивалю - Підвищення художнього, виконавського рівня хорових колективів та ансамблів - Підвищення виконавської майстерності та методичного рівня керівників і концертмейстерів - Створення умов для творчого спілкування між учасниками фестивалю - Популяризація здобутків української виконавської хорової школи - Презентація міста Одеси як культурного хорового центру в європейському просторі Порядок організації фестивалю - Підготовку та проведення фестивалю здійснює організаційний комітет, склад оргкомітету визначають засновники фестивалю - Оргкомітет затверджує строки проведення, положення, регламент, умови участі, символіку фестивалю, складає програму виступу, здійснює виготовлення поліграфії фестивалю, займається організацією спонсорської підтримки фестивалю та рекламою в медійному та інтернет просторах - До участі в роботі оргкомітету залучаються представники засновників фестивалю, провідні фахівці із хорового напрямку, представники громадських організацій, які мають відношення до фестивалю, художній та ідейний керівники проекту - Учасники зобов’язані виконувати фестивальні правила - Своєю заявкою учасники погоджуються з усіма умовами участі та розкладом фестивалю - Відповідальність за життя і здоров’я дітей несуть керівники, батьки або супроводжуючі особи Розклад фестивалю У 2023 році проведення фестивалю відбувається у змішаній формі: виступи наживо та дистанційні фестивальні прослуховування. Структура проведення хорового фестивалю: - 23 грудня 2023 р. – відкриття та проведення фестивальних виступів наживо в Золотій залі Одеського літературного музею, початок о 12.00. - 24 грудня 2023 р. – проведення дистанційних виступів учасників на YouTube каналі фестивалю з використанням відповідних інтернет – платформ. Посилання на ресурс будуть надаватися учасникам напередодні. Закриття фестивалю. Умови участі - До участі у фестивалі запрошуються дитячі, юнацькі, дорослі, однорідні та мішані, професійні та аматорські хорові колективи, вокальні та фольклорні ансамблі - Учасники виконують програму тривалістю до 12 хвилин. Відеозапис фестивального виступу (для дистанційних учасників) надсилати на пошту фестивалю rizdvofest@gmail.com до 20 грудня 2023 року (включно). Програмні вимоги: духовні піснеспіви незалежно від конфесійного напрямку, світські твори різдвяно - новорічної тематики, обробки народних пісень, твори українських авторів патріотичного змісту тощо. - Не існує обмежень в інтерпретації творів, стилістиці та жанрі виконання - Не допускається використання фонограми. Для творів з супроводом можливе використання лише акустичних музичних інструментів. - Заявку на участь необхідно заповнити у форматі WORD та надіслати на електрону пошту оргкомітету: rizdvofest@gmail.com Термін подання заявки до 18 грудня 2023 р. включно. До заявки додаються: - стисла творча біографія колективу - кольорове фото колективу в форматі (розширенні) *JPG або *gif Нагородження учасників фестивалю - Всі учасники фестивалю будуть нагородженні Подяками, пам’ятними призами та сувенірами - Учасники дистанційної форми вказують у заявці дані (реквізити) відділення пошти для отримання вказаної продукції Фінансові умови фестивалю - Фестиваль створено на некомерційній основі. Реєстраційний внесок складає 500 гривень з колективу. Оплата здійснюється до 18 грудня 2023 року включно на розрахунковий номер ГО УКРАІНСЬКА ХОРОВА АСОЦІАЦІЯ Код отримувача: 42707158 Рахунок отримувача: UA543052990000026006024907658 Назва банку: АТ КБ "ПРИВАТБАНК" - Всі витрати, пов’язані з організацією, рекламою, нагородженням та заохоченням учасників беруть на себе організатори проекту - Питання щодо умов участі у фестивалі, а також заявки надсилати на електронну адресу rizdvofest@gmail.com Контактні номери оргкомітету: 066 203 20 02 (Viber, Telegram) Єлизавета Ведмедовська 050 390 86 74 (Telegram) 050 525 38 63 (Viber) Ольга Рожко Заявка учасника ІV Міжнародного хорового фестивалю «Вогонь Різдва» 1. Назва колективу _________________________________________________ _______________________________________________________________ 2. Заклад, установа, яку представляє учасник ___________________________ ________________________________________________________________ 3. ПІБ керівника (ів)_________________________________________________ ________________________________________________________________ 4. ПІБ концертмейстера ______________________________________________ 5. Адреса, контактний телефон представника колективу___________________ ________________________________________________________________ 6. Кількість учасників________________________________________________ 7. Програма виступу № Назва твору ПІБ композитора Хронометраж виступу 1 2 3 8. Стисла творча біографія (не менше 10 речень) ______________________ ________________________________________________________________ _________________________________________________________________ _________________________________________________________________ _________________________________________________________________ _________________________________________________________________ _________________________________________________________________ 9. Адреса (реквізити) пошти для пересилання пакету учасника фестивалю ______________________________________________________________ Електрона адреса: rizdvofest@gmail.com
Реєстрація закінчена

IІІ Міжнародний двотуровий фестиваль-конкурс мистецтв «ChristmasFest» 2023!

Закрита Результати не готові
POSITION III International two-round festival-competition of arts "ChristmasFest". It takes place in 2 rounds: 1st round – selection (within the educational institution that sends the participant(s) to the competition) 2nd round - final (by video recordings) Remote competition from January 27 to January 30, 2023. The application deadline is January 26, 2023. including!!! Announcement of results on January 31, 2023. Diplomas will be sent by e-mail after February 7! The following are invited to participate: Amateur and professional children's, youth, youth, adult and multi-age groups and individual performers working in various genres of art. The age of participants is not limited. Age categories: • Debut: 3-5 years; • I age category: 5-6 years; • II age category: 7-8 years; • III age category: 9-10 years; • IV age category: 11-12 years; • V age category: 13-15 years; • VI age category: 16-18 years old, • VII age category: 19-22 years old, • VIII age category: 23 years and older. • IX Mixed age category NOMINATIONS: 1) Vocal: one or two different works are provided. Duration no more than 12 minutes, (for all age categories) - works of the participant's choice. Genre – pop, academic, folk vocal – (solo, duet, trio, quartet, ensembles, choirs). 2) Conducting: symphonic (any orchestra), choral, regency. 1 or 2 works of up to 30 minutes are provided, the recording can be to the background music, any live group, and a soundtrack. 3) Theater: participants present one creation - from 20 to 40 minutes. Genre - all genres of theater. Artistic word - readers provide 1-2 works of their choice. Duration - no more than 5 minutes 4) Instrumental: soloists, duets, trios, quartets, ensembles, orchestras: one or two miscellaneous works are provided. Genre: piano, concertmaster, strings, brass, percussion, folk, mixed ensembles. 5) Original performance: one or two different works. Special attention is paid to the conformity of the manner of submission of the competition work to the genre and age of the contestants; Christmas-themed works are preferred, but not required! The video must meet the following requirements:  The contestant's face and body should be clearly visible on the recording. (For teams: all participants of the performance must be clearly visible)  It is not allowed to stop the video camera during the performance  The recording of each work can be separate or two works together  The video must be posted on YouTube, then the link must be added to the application form An amateur entry is allowed if all the conditions of the competition are observed Application forms are sent to the e-mail address: rizdvofest.od@gmail.com and on the competition website. Charity contribution for participation in the competition: (all diplomas are in the original (sent by Novaya Poshta) and in electronic form, if you order a souvenir, we send it at the expense of the recipient.) *10 euros – Original and Electronic diplomas, for a solo participant (1 pc), artistic director (1 pc), accompanist (if there is one) (1 pc). *20 euros – Original and Electronic diplomas for groups (1 pc.), artistic director (1 pc.), accompanist (if there is one) (1 pc.). (the amount is indicated not for the team member, but for the entire team). The participant, teacher and accompanist receives a diploma by e-mail. Organizational issues:  The organizing committee is the competition management body. Participants are obliged to follow all instructions of the organizing committee and competition rules.  By applying for participation, contestants agree to all the terms and conditions of the contest.  The competition carries out its activities by receiving charitable contributions from participants.  The jury determines the laureates (I, II, III places) of the competition in each age category.  The Grand Prix is awarded by the jury at its discretion for the brightest and most flawless performances.  All decisions of the jury are final and are not subject to discussion or review.  Each participant of the competition, teacher and concertmaster will be awarded diplomas. The organizers bear the expenses related to the organization, conduct and awarding of the participants. Send questions about the contest to: rizdvofest.od@gmail.com Phone number of the organizing committee: +38 (050) 827 87 40 Working hours: 10.00 - 18.00 (Monday - Friday)
Реєстрація закінчена

І Відкритий фестиваль хорового та ансамблевого співу «Вогонь Різдва горить палає, колядка поміж всіх лунає» м.Одеса, 28 грудня 2019 року

Закрита Результати не готові
Положення фестивалю - Наступне положення визначає порядок організації та проведення Відкритого фестивалю хорового та ансамблевого співу «Вогонь Різдва горить палає, колядка поміж всіх лунає» - Засновники та організатори фестивалю – Департамент культури та туризму Одеської міської ради, комунальний позашкільний навчальний заклад «Дитяча музична школа № 15 ім. Т.І. Боєвої м. Одеси» - За підтримки Кафедрального собору Успіння Пресвятої Діви Марії у особі Преподобного Отця Юзефа - Фестиваль присвячується святкуванню Європейського Різдва Христова Мета та цілі фестивалю - Формування та підтримка у молодого покоління почуття духовності та збереження хорових традицій - Популяризація світових здобутків сучасної хорової духовної музики - Обмін досвідом та творчими досягненнями між учасниками фестивалю - Підвищення художнього, виконавського рівня хорових колективів та ансамблів - Підвищення кваліфікації та виконавського рівня керівників і концертмейстерів - Створення умов для творчого спілкування між учасниками фестивалю - Популяризація української хорової школи, міста Одеса як культурного центру європейського простору Порядок організації фестивалю - Підготовку та проведення фестивалю здійснює організаційний комітет, склад оргкомітету визначають засновники фестивалю - Оргкомітет затверджує строки проведення, положення, регламент, символіку фестивалю, складає програму виступу, бере на себе організацію спонсорської підтримки фестивалю - До участі в роботі оргкомітету залучаються представники засновників фестивалю, провідні викладачі закладу із хорового напрямку, художній та ідейний керівник проекту - Фестиваль складається із концерту та круглого столу для керівників колективів - Участь у фестивалі безкоштовна - Учасники зобов’язані виконувати фестивальні правила - Своєю заявкою учасники погоджуються з усіма умовами участі та регламентом фестивалю - Програма порядку виступу буде надіслана всім учасникам на електрону адресу за тиждень - Відповідальність за життя і здоров’я дітей несуть батьки, родичі, супроводжуючі особи та керівники. Регламент фестивалю - І Відкритий фестиваль хорового та ансамблевого співу проводиться в приміщенні Кафедрального собору Успіння Пресвятої Діви Марії (м. Одеса, вул. Катерининська, 33) - У фестивалі беруть участь дитячі, юнацькі, однорідні, мішані хорові колективи та ансамблі професійного чи аматорського рівня підготовки. - Учасники виконують програму до 15 хвилин, яка складається з різдвяних та духовних піснеспівів, світські твори новорічної та різдвяної тематики, хорові концерти, колядки, щедрівки, сучасні обробки тощо. Не існує обмежень щодо стильових та мовних особливостей творів. Виконання програми можливо з використанням супроводу та a capella (для дитячих колективів бажано виконання одного твору a capella) - Всім учасникам надається 10 хвилинна репетиція в день виступу - Необхідно надіслати заявку на участь, стислу творчу біографію та кольорове фото колективу в форматі (розширенні) *JPG або *gif до 1 грудня 2019 року на адресу оргкомітету rizdvofest@gmail.com - У рамках фестивалю відбудеться круглий стіл для керівників Нагородження учасників фестивалю - Всі учасники фестивалю будуть нагородженні Подяками, пам’ятними призами та сувенірами Фінансові витрати на проведення фестивалю - Всі витрати, пов’язані з організацією, рекламою, нагородженням та заохоченням учасників беруть на себе організатори проекту - Витрати, пов’язані з відрядженням, проживанням та харчуванням бере на себе відряджуюча сторона Питання щодо регламенту фестивалю надсилайте на електронну адресу rizdvofest@gmal.com Контактні номери оргкомітету: 093 341 85 75 066 203 20 02 ( Viber) Єлизавета Ведмедовська
Реєстрація закінчена

V Міжнародний хоровий фестиваль «Вогонь Різдва»

Закрита Результати не готові
Департамент культури, міжнародного співробітництва та європейської інтеграції Одеської міської ради Комунальний заклад початкової спеціалізованої освіти «Мистецька школа № 15 ім. Т.І. Боєвої м. Одеси» ГО «Українська хорова асоціація» V Міжнародний хоровий фестиваль «Вогонь Різдва» м. Одеса, 20-23 грудня 2024 року Положення фестивалю - Наступне положення визначає порядок організації та проведення V Міжнародного хорового фестивалю «Вогонь Різдва» - Художні та ідейні керівники – Департамент культури, міжнародного співробітництва та європейської інтеграції Одеської міської ради, комунальний заклад початкової спеціалізованої освіти «Мистецька школа № 15 ім. Т.І. Боєвої м. Одеси» - Засновники та організатори фестивалю – Департамент культури, міжнародного співробітництва та європейської інтеграції Одеської міської ради, комунальний заклад початкової спеціалізованої освіти «Мистецька школа № 15 ім. Т.І. Боєвої м. Одеси», ГО «Українська хорова асоціація» - Фестиваль проводиться з нагоди святкування Різдва Христового та присвячується збереженню та розвитку українських хорових традицій - В рамках фестивалю проходить науково-методична конференція «Різдвяні піснеспіви у сучасній хоровій музиці» Мета та завдання фестивалю - Формування та підтримка у молодого покоління почуття духовності та збереження національних хорових традицій - Популяризація світових здобутків хорової музики як класичного, так і сучасного напрямку - Обмін досвідом та творчими досягненнями між учасниками фестивалю - Підвищення художнього, виконавського рівня хорових колективів та ансамблів - Підвищення виконавської майстерності та методичного рівня керівників і концертмейстерів - Створення умов для творчого спілкування між учасниками фестивалю - Популяризація здобутків української виконавської хорової школи - Презентація міста Одеси як культурного хорового центру в європейському просторі Порядок організації фестивалю - Підготовку та проведення фестивалю здійснює організаційний комітет, склад оргкомітету визначають засновники фестивалю - Оргкомітет затверджує строки проведення, положення, регламент, умови участі, символіку фестивалю, складає програму виступу, здійснює виготовлення поліграфії фестивалю, займається організацією спонсорської підтримки фестивалю та рекламою в медійному та інтернет просторах - До участі в роботі оргкомітету залучаються представники засновників фестивалю, провідні фахівці із хорового напрямку, представники громадських організацій, які мають відношення до фестивалю, художній та ідейний керівники проекту - Учасники зобов’язані виконувати фестивальні правила - Своєю заявкою учасники погоджуються з усіма умовами участі та розкладом фестивалю - Відповідальність за життя і здоров’я дітей несуть керівники, батьки або супроводжуючі особи Розклад фестивалю У 2024 році проведення фестивалю відбувається у змішаній формі: виступи наживо та дистанційні фестивальні прослуховування. Структура проведення хорового фестивалю: - 20 грудня 2024 р. – відкриття та проведення фестивальних виступів наживо в Золотій залі Одеського літературного музею, початок о 11.00. - 21 грудня 2024 р. – проведення дистанційних виступів учасників на YouTube каналі фестивалю з використанням відповідних інтернет – платформ. Посилання на ресурс будуть надаватися учасникам напередодні. 23 грудня 2024 р. – науково - методична конференція «Різдвяні піснеспіви у сучасній хоровій музиці». Виступи заплановано у форматі on-line конференції або надісланих відео на платформі ZOOM. Робота конференції планується за наступними тематичними напрямками: 1. Сучасні методичні засади хорової творчості 2. Хорова музика в композиторській творчості 3. Щедрівки та колядки: народна традиція та сучасна обробка 4. Хоровий спів, як актуальна виконавська категорія Увага! Огркомітет залишає за собою право не проводити методичну конференецію у випадку не достатньої кількості спікерів! Умови участі - До участі у фестивалі запрошуються дитячі, юнацькі, дорослі, однорідні та мішані, професійні та аматорські хорові колективи, вокальні та фольклорні ансамблі - Учасники виконують програму тривалістю до 12 хвилин. Відеозапис фестивального виступу (для дистанційних учасників) надсилати на пошту фестивалю rizdvofest@gmail.com до 15 грудня 2024 року (включно). Програмні вимоги: духовні піснеспіви незалежно від конфесійного напрямку, світські твори різдвяно - новорічної тематики, обробки народних пісень, твори українських авторів патріотичного змісту тощо. - Не існує обмежень в інтерпретації творів, стилістиці та жанрі виконання - Не допускається використання фонограми. Для творів з супроводом можливе використання лише акустичних музичних інструментів. - Можлива участь тільки у науково-методичній конференції. - До участі у науково - методичній конференції «Різдвяні піснеспіви у сучасній хоровій музиці» запрошуються керівники колективів та учасники фестивалю; студенти, магістранти, аспіранти, викладачі. Доповідачам необхідно подати заявку та тези доповіді на пошту фестивалю в електронному форматі оформлену наступним чином:  до 4х сторінок формату А4;  поля звичайні (верхнє та нижнє поле – 2 см, ліве 3 см, праве – 1,5 см);  шрифт Times New Roman, 14 кегль;  міжрядковий інтервал – 1,5 см;  вирівнювання тексту за шириною; робоча мова - українська. Регламент виступу в конференції до 10 хвилин. - Заявку на участь необхідно заповнити у форматі WORD та надіслати на електрону пошту оргкомітету: rizdvofest@gmail.com Термін подання заявки до 15 грудня 2024 р. включно. До заявки додаються: - стисла творча біографія колективу - кольорове фото колективу в форматі (розширенні) *JPG або *gif - назва та тези доповіді (за умови участі в конференції) Нагородження учасників фестивалю - Всі учасники фестивалю будуть нагородженні Подяками, пам’ятними призами та сувенірами - Всім учасникам науково-методичної конференції будуть надані Сертифікати - Учасники дистанційної форми вказують у заявці дані (реквізити) відділення пошти для отримання вказаної продукції Фінансові умови фестивалю Увага! Нові фінансові умови! - Фестиваль створено на некомерційній основі. Реєстраційний внесок для участі наживо складає 1000 гривень з колективу. Реєстраційний внесок для участі дистанційно складає 600 гривень з колективу. Реєстраційний внесок за участь тільки в науково-методичній конференції складає 150 гривень. Оплата здійснюється на розрахунковий номер ГО «Українська хорова асоціація» Найменування отримувача: ГО УКРАІНСЬКА ХОРОВА АСОЦІАЦІЯ Код отримувача: 42707158 Рахунок отримувача: UA543052990000026006024907658 Назва банку: АТ КБ "ПРИВАТБАНК" Карта - 5169330530147906 і повинна бути сплачена до 15 грудня 2024 року Обов'язково вказувати призначення платежу: Благодійний внесок на підтримку мистецького заходу - Всі витрати, пов’язані з організацією, рекламою, нагородженням та заохоченням учасників беруть на себе організатори проекту - Питання щодо умов участі у фестивалі, а також заявки надсилати на електронну адресу rizdvofest@gmail.com Контактні номери оргкомітету: +38 066 203 20 02 (Viber, Telegram) Єлизавета Ведмедовська +38 050 525 38 63 (Viber) Ольга Рожко Заявка учасника ІV Міжнародного хорового фестивалю «Вогонь Різдва» 1. Назва колективу _________________________________________________ _______________________________________________________________ 2. Заклад, установа, яку представляє учасник ___________________________ ________________________________________________________________ 3. ПІБ керівників ___________________________________________________ ________________________________________________________________ 4. ПІБ концертмейстера ______________________________________________ 5. Адреса, контактний телефон представника колективу___________________ ________________________________________________________________ 6. Кількість учасників________________________________________________ 7. Програма виступу _________________________________________________ № Назва твору ПІБ композитора Хронометраж виступу 1 2 3 8. Стисла творча біографія (не менше 10 речень) ______________________ ________________________________________________________________ _________________________________________________________________ _________________________________________________________________ _________________________________________________________________ _________________________________________________________________ _________________________________________________________________ 9. Назва методичної роботи _________________________________________ 10. Адреса (реквізити) пошти для пересилання пакету учасника фестивалю ______________________________________________________________ Електрона адреса: rizdvofest@gmail.com